Home > IKEA MALKOLM Toimistotuoli > Ei voi suositella tätä tuolia. Käsinojat kuluvat hetkessä ja pyörät ovat erittäin hitaita jop...
Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen