Kysymys: Hei
Irrotin verhoilun auton istuimen pesuun B Multitech II, mutta nyt minulla ei ole täydellistä hallintaa istuimen, erityisesti vyöjen, järjestämisessä. Onko siihen mitään ohjetta? Meillä on tuoli eteen päin takaistuimella.
Terveisin Juri Nerep, [email protected]
Tästä oli apual (29) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen