Kysymys: Hei, En ole tyytyväinen tuotteeseen. Vaatteiden kuivaaminen kestää niin kauan.Soitti huoltoon 2 kertaa, mutta edelleen sama ongelma.Jos sinulla on vaatteita kuivua, kestää yli 2 tuntia mutta usein yli 3 tuntia Erittäin huono kuivausrumpu jonka olin tilannut verkosta..En osta enää koskaan poreammetuotetta.Tällä tuotteella on takuu, mutta jos se ei toimi niin kuin pitäisi, miksi et saa uutta tuotetta. Terveisin / Nermina

Tästä oli apual (2) | Pyysi Whirlpool FFT CM11 8XB EE Kuivausrumpu
Roy Tjon 11-09-2023
Hei En minäkään ole tyytyväinen, minulla on ollut tämä kuivausrumpu kuukauden ajan ja olen huomannut, että vaatteiden kuivuminen kestää todella kauan, joskus yli kolme tuntia, kone vain käy ja käy. Edellinen Zanussi-kuivausrumpuni kesti tunnin ja 40 minuuttia kuivattaa täysi rumpu, erittäin outoa, tämä poreallas, taidan soittaa myös asiakaspalveluun, mutta soita vain, se ei ole oikein.

Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)

Kirjoita vastaus tähän kysymykseen