Home > Whirlpool FFT CM11 8XB EE Kuivausrumpu > Hei,
En ole tyytyväinen tuotteeseen. Vaatteiden kuivaaminen kestää niin kauan.Soitti huoltoon...
Kysymys: Hei,
En ole tyytyväinen tuotteeseen. Vaatteiden kuivaaminen kestää niin kauan.Soitti huoltoon 2 kertaa, mutta edelleen sama ongelma.Jos sinulla on vaatteita kuivua, kestää yli 2 tuntia mutta usein yli 3 tuntia Erittäin huono kuivausrumpu jonka olin tilannut verkosta..En osta enää koskaan poreammetuotetta.Tällä tuotteella on takuu, mutta jos se ei toimi niin kuin pitäisi, miksi et saa uutta tuotetta.
Terveisin / Nermina
() |
Pyysi Whirlpool FFT CM11 8XB EE Kuivausrumpu
Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen