Home > Viking MB 448 T Ruohonleikkuri > Mielestäni tuotteesi on paska eikä toimi hyvin, älä osta tätä
Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen