Kysymys: Hei, saanko tietää, miksi oikeanpuoleinen numeronäppäin ei toimi?

Tästä oli apual (4) | Pyysi Logitech K120 Näppäimistö
Frank 27-01-2022
Paina "Numero"-näppäintä. Ne kytkevät numerot päälle ja pois.

Tästä oli apual (3) (Googlen kääntämä)
Tomppara 01-04-2025
Ei minulla ainakaan toimi tuo numero osio vaikka olen kokeillut mitä painella. Eikä tuo perus Num lock nappi vaikuta ollenkaan. Roskiin joutaa tämä näppis. Vaikka uusi lähes onkin.

Tästä oli apual (0)

Kirjoita vastaus tähän kysymykseen