Kysymys: Käytämme lastenistuinta todella usein. Sitä ei kuitenkaan voi enää irrottaa polkupyörän satulan alla olevasta pidikkeestä. Kun painan painiketta, kuulen napsahduksen, mutta en voi irrottaa kahta istuintankoa. Onko kenelläkään vinkkiä?
s walsh 17-06-2023 sama asia. mikä tarkoittaa, että se on nyt juuttunut pyörääni, ei mitään ideaa kuinka tangot irrotetaan, koska ne eivät liiku ollenkaan
Tästä oli apual (0)
(Googlen kääntämä)
Paul Kortendiek 13-08-2025 Tämä lastenistuin on erottamaton pyörästäni,
Ei apua kauas ja leveäksi
Vain tuhoaminen on edelleen
Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)
Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)
Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen