Home > IKEA FYRESDAL Vuodesohva > Hei, ostin sängyn ja aioin käyttää sitä, mutta valitettavasti patjat "hajoavat" ja metallitanko...
Kysymys: Hei, ostin sängyn ja aioin käyttää sitä, mutta valitettavasti patjat "hajoavat" ja metallitankojen päällä on vaikea nukkua. Mitään ehdotuksia ?
() |
Pyysi IKEA FYRESDAL Vuodesohva
Tästä oli apual (6) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen