Home > Nikon D3X Digitaalikamera > Huomaan, että akku ei lataudu hyvin, se on nikon coolipix, jonka ostin Valleyfieldistä, minulla ei...
Kysymys: Huomaan, että akku ei lataudu hyvin, se on nikon coolipix, jonka ostin Valleyfieldistä, minulla ei ole edes hintaa 50 kuva se ei mene hyvin ja se on 3 vuotta vanha, mutta en löydä kauppaa VALLEYFIELD SUR LA RUEsta toimivassa no VICTORIA hän sanoo palaa yritykseen
mutta mikä on osoitteesi minä FRANCINE PERRAS Asun 817 45 avenue ste barbe J0S1P0 ---
OMA SÄHKÖPOSTI michelineperras @ sympatico, ca
() |
Pyysi Nikon D3X Digitaalikamera
Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen