Kysymys: Näytön valaistus on liian lyhyt. Tämä on ärsyttävintä. Tarvitsen todella enemmän aikaa ohjeiden ja kuvakkeiden lukemiseen. Miten teen sen? Lisäksi saat viesti-ilmoituskuvakkeen , mutta ei tekstiä. Onko tämä vain ilmoitus siitä, että iPhonessani on viesti? kuuluuko se kun on viesti? jos on, kuinka teen sen. Haluaisin kuulla sinusta rouva Danielle

Tästä oli apual (0) | Pyysi Denver SW-164 Älyrannekello
MBT 17-08-2021
Asetukset-kohdassa voit asettaa ajan, jolloin näyttö sammuu.

Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)

Kirjoita vastaus tähän kysymykseen