Home > Denver SW-164 Älyrannekello > Näytön valaistus on liian lyhyt. Tämä on ärsyttävintä.
Tarvitsen todella enemmän aikaa ohje...
Kysymys: Näytön valaistus on liian lyhyt. Tämä on ärsyttävintä.
Tarvitsen todella enemmän aikaa ohjeiden ja kuvakkeiden lukemiseen.
Miten teen sen?
Lisäksi saat viesti-ilmoituskuvakkeen
, mutta ei tekstiä.
Onko tämä vain ilmoitus siitä, että iPhonessani on viesti?
kuuluuko se kun on viesti? jos on, kuinka teen sen.
Haluaisin kuulla sinusta
rouva Danielle
Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen