Home > AEG HBSE 100 Nauhahiomakone > Vuosia sitten ostin aeg HBSE 100 nauhahiomakoneen, jota ei ole käytetty juurikaan viimeisen 10 vuod...
Kysymys: Vuosia sitten ostin aeg HBSE 100 nauhahiomakoneen, jota ei ole käytetty juurikaan viimeisen 10 vuoden aikana. Uudelleenkäynnistyksessä kuului raskas, hieman karkea ääni. Voiko tämä johtua liian vähäisestä öljystä ja voinko lisätä sitä itse?
() |
Pyysi AEG HBSE 100 Nauhahiomakone
Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen