Kysymys: Hyvää iltapäivää., Laitoin juuri tämän lampun, mutta se ei syty. Myös tuuletin ei toimi. Kun painat kaukosäädintä, valoa ei näy. Kun tarkistan kaikki sähköpisteet, virtaa on kaikkialla. Kun käännän valokytkintä, kuuluu piippaus. Mutta se ei reagoi kaukosäätimeen. Missä se nyt menee pieleen?

Tästä oli apual (0) | Pyysi Qazqa 102127 Clima Lamppu
Dineke 30-06-2021
Hei Roland, meillä on sama ongelma. Oletko pystynyt ratkaisemaan tämän tähän mennessä?

Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)

Kirjoita vastaus tähän kysymykseen