Home > Philips HD7461 Kahvikone > Noin 45 minuutin kuluttua laite sammuu automaattisesti, en pidä tästä, voidaanko tätä muuttaa?
Kysymys: Noin 45 minuutin kuluttua laite sammuu automaattisesti, en pidä tästä, voidaanko tätä muuttaa?
() |
Pyysi Philips HD7461 Kahvikone
Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen