Kysymys: Hei tästä aamusta lähtien asemani piippaa hyvin säännöllisesti. Onko sinulla koskaan ollut tätä ongelmaa ja kuinka korjata se?

Tästä oli apual (39) | Pyysi Auriol IAN 307252 Sääasema
Francoise ZANNI 09-01-2024
Mulla sama ongelma paristojen vaihdon jälkeen.

Tästä oli apual (20) (Googlen kääntämä)
Macadam 26-11-2025
Vaihdoin paristot asemassani ja ulkoanturissa, asemani toimii edelleen..

Tästä oli apual (1) (Googlen kääntämä)

Kirjoita vastaus tähän kysymykseen