Kysymys: Käyttöohje on erittäin huono. Se on esittämätön, se saa sinut hulluksi, Sen on suunnitellut henkilö, joka tietää kuinka se toimii, ja sanoo itselleen: mistä minä tiedän kuinka se toimii, laitan mitä ajattelen, ja kuka sen lukee, ymmärtää sen, koska minä ymmärrän sen , hän ei tiedä asettua normaalin ihmisen kenkiin ja selittää se yksinkertaisesti. Hieman empatiaa ja vakavuutta, kiitos. (ja youtube-video vain englanniksi,

Tästä oli apual (9) | Pyysi Siemens REV24 Termostaatti
Marco Targa 23-02-2022
Totta, sinun pitäisi käydä kurssi vain ymmärtääksesi kuinka tämä kronotermostaatti asetetaan

Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)

Kirjoita vastaus tähän kysymykseen