Kysymys: saan virheilmoituksen sous vide -laitteeseeni, EE1, ja se piippaa, isä pitäisikö minun tehdä?

Tästä oli apual (92) | Pyysi Champion CHSV310 Sirkulaattori
Mattias Göthe 22-11-2025
Se sanoo niin, jos sitä ei ole upotettu veteen.

Tästä oli apual (1) (Googlen kääntämä)

Kirjoita vastaus tähän kysymykseen