Home > Denver SHO-110 IP-kamera > Minulla on Denver sho-110. Olen asettanut liikkeentunnistuksen alimmalle herkkyydelle. Saat jatkuvat...
Kysymys: Minulla on Denver sho-110. Olen asettanut liikkeentunnistuksen alimmalle herkkyydelle. Saat jatkuvat ilmoitukset liikkeistä, tuulesta/sateesta. Voiko tätä myös säätää?
Ilmoitus joka minuutti on erittäin ärsyttävää. Kiitos vastauksesta jo etukäteen...
John de Vries09-11-2020 Hei,
Myös tämä sama ongelma. kokeillut kaikkea, mutta saat ilmoitukset jatkuvasti. kärpäsellä se jo menee. Onko sinulla jo ratkaisu?
Tästä oli apual (15) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen