Kysymys: Minulla on Denver sho-110. Olen asettanut liikkeentunnistuksen alimmalle herkkyydelle. Saat jatkuvat ilmoitukset liikkeistä, tuulesta/sateesta. Voiko tätä myös säätää? Ilmoitus joka minuutti on erittäin ärsyttävää. Kiitos vastauksesta jo etukäteen...

Tästä oli apual (21) | Pyysi Denver SHO-110 IP-kamera
John de Vries 09-11-2020
Hei, Myös tämä sama ongelma. kokeillut kaikkea, mutta saat ilmoitukset jatkuvasti. kärpäsellä se jo menee. Onko sinulla jo ratkaisu?

Tästä oli apual (15) (Googlen kääntämä)

Kirjoita vastaus tähän kysymykseen