Home > Denver SHO-110 IP-kamera > miksi nollauspainikkeesta ei ole selkeää kuvaa tai piirustusta, missä se tarkalleen on?
Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen