Kysymys: Jääkaappistamme/pakastimestamme vuotaa vettä (lattialla ajoittain pieni lätäkkö) ja meidän on ajoittain otettava pakastimesta alalaatikko pois ja poistettava isot pohjaan tarttuneet jääpalat. Osaako joku kertoa kuinka korjata tämä? Kiitos etukäteen.
Tästä oli apual (21)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen