Home > Kärcher SE 4001 Pölynimuri > Hei Olen juuri ostanut tuotteen, mutta en voi korjata sitä kuten käyttöohjeessa 5 6 7, se ei leik...
Kysymys: Hei Olen juuri ostanut tuotteen, mutta en voi korjata sitä kuten käyttöohjeessa 5 6 7, se ei leikkaa en ymmärrä yhtäkkiä se piipahtaa
Kiitos
() |
Pyysi Kärcher SE 4001 Pölynimuri
Tästä oli apual (5) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen