Home > IKEA RENBERGET Toimistotuoli > En voi lukita tuolin istuinta korkeaan asentoon. Ohjain on kuin jumissa. Siksi en voi käyttää tuo...
Tästä oli apual (6) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen