Kysymys: En voi lukita tuolin istuinta korkeaan asentoon. Ohjain on kuin jumissa. Siksi en voi käyttää tuolia, koska se on liian matala minulle.

Tästä oli apual (3) | Pyysi IKEA RENBERGET Toimistotuoli
Eric brottier 22-11-2020
Hei, Oletko onnistunut sen jälkeen? Minulla on sama ongelma. Kiitos

Tästä oli apual (6) (Googlen kääntämä)

Kirjoita vastaus tähän kysymykseen