Home > Viking GE 250 Oksasilppuri > Mikä tahansa tyytyväisyys GE 250:een muutaman vuoden ajan, murisee nyt käynnistyksen yhteydessä:...
Kysymys: Mikä tahansa tyytyväisyys GE 250:een muutaman vuoden ajan, murisee nyt käynnistyksen yhteydessä: kondensaattori testattu ja kapasiteettinsa mukainen.
Moottori käy ilman silppuria, murisee sen mukana!
Mikä on ongelma ?
() |
Pyysi Viking GE 250 Oksasilppuri
Tästä oli apual (1) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen