Kysymys: Ostin eilen AEG VX8-2-2DB X Silence -pölynimurin. Yritti. Laminaatilla kaikki toimii hyvin, mutta maton imurointi on todettu erittäin vaikeaksi. Pölynimuri imee kangasta; moottori melkein sammuu. Ei ole vielä selvää, miksi kankaan imeminen on niin vaikeaa. Onneksi minulla on pääasiassa laminaatti. Toinen kohta. Kahva...onko se iso kahva pölynimurin päällä/takana? Erittäin vaikea nostaa pölynimuri ja esimerkiksi kävellä portaita ylös.

Tästä oli apual (17) | Pyysi AEG VX8-2-2DB X Silence Pölynimuri
lex segers 01-04-2022
pölynimurisi sanoo laita "älykäs" siihen ... ja se mukautuu automaattisesti mattoon ... siksi sitä kutsutaan älykkääksi pölynimuriksi ... onnea!!

Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)

Kirjoita vastaus tähän kysymykseen