Home > Worx Landroid Ruohonleikkuri > On worx, vanhempi malli jonka tein taas uusilla kaapeleilla etupaneeliin
Laita se latausasemaan, mu...
Kysymys: On worx, vanhempi malli jonka tein taas uusilla kaapeleilla etupaneeliin
Laita se latausasemaan, mutta ei voi käynnistää sitä. Se kirjoittaa alueen ulkopuolella ei ala millään tavalla.
Löytyykö apua,? PEM.
() |
Pyysi Worx Landroid Ruohonleikkuri
Tästä oli apual (5) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen