Home > IKEA LISELOTT Kierrekaihdin > Sillä kun lasket säiliön alas, se ei pysy paikallaan ensimmäisellä kerralla ja joudut yrittäm�...
Kysymys: Sillä kun lasket säiliön alas, se ei pysy paikallaan ensimmäisellä kerralla ja joudut yrittämään monta kertaa, yhtäkkiä kiipeämään ylöspäin, murtumisvaaralla.
Tästä oli apual (16) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen