Home > Philips DST5030 Silitysrauta > Hyvää huomenta,
Lisähöyrypainike pysyy alhaalla ja sen nostamiseksi on painettava toista. Onko t...
Kysymys: Hyvää huomenta,
Lisähöyrypainike pysyy alhaalla ja sen nostamiseksi on painettava toista. Onko tämä normaalia?
Myöskään kursori ei juutu maksimihöyryyn tai calc cleaniin, onko tämä normaalia?
Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen