Kysymys: Hyvää huomenta, Lisähöyrypainike pysyy alhaalla ja sen nostamiseksi on painettava toista. Onko tämä normaalia? Myöskään kursori ei juutu maksimihöyryyn tai calc cleaniin, onko tämä normaalia?

Tästä oli apual (4) | Pyysi Philips DST5030 Silitysrauta
Edip çarpar 19-08-2025
Soitko ongelman?

Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)

Kirjoita vastaus tähän kysymykseen