Home > Indesit UFAN 400 Pakastin > Jätin Indesit Ufaan 400 -pakastimeni oven auki puoleksi päiväksi, näytöt eivät syttyneet.
Ove...
Kysymys: Jätin Indesit Ufaan 400 -pakastimeni oven auki puoleksi päiväksi, näytöt eivät syttyneet.
Oven sulkemisen jälkeen asetin lämpötila-asetuksen maksimiarvoon, ja sitten molemmat näytöt syttyvät
Otin lämpötilan takaisin tunteja myöhemmin, mutta vihreä näyttö ei syty.
Mietin, onko tämä normaalia?
() |
Pyysi Indesit UFAN 400 Pakastin
Tästä oli apual (2) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen