Kysymys: Jätin Indesit Ufaan 400 -pakastimeni oven auki puoleksi päiväksi, näytöt eivät syttyneet. Oven sulkemisen jälkeen asetin lämpötila-asetuksen maksimiarvoon, ja sitten molemmat näytöt syttyvät Otin lämpötilan takaisin tunteja myöhemmin, mutta vihreä näyttö ei syty. Mietin, onko tämä normaalia?

Tästä oli apual (0) | Pyysi Indesit UFAN 400 Pakastin
KovácsLászló 11-09-2024
László Kovács 11.9.2024 Jätin Indesit Ufaan 400 -pakastimeni oven auki puoleksi päiväksi, näytöt eivät syttyneet. Oven sulkemisen jälkeen asetin lämpötila-asetuksen maksimiarvoon, ja sitten molemmat näytöt syttyvät Otin lämpötilan takaisin tunteja myöhemmin, mutta vihreä näyttö ei syty. Mietin, onko tämä normaalia?

Tästä oli apual (2) (Googlen kääntämä)

Kirjoita vastaus tähän kysymykseen