Home > Electrolux PD82-GREEN Pölynimuri > Minun PD82-4 sammuu 1 sekunnin kuluttua ja S-valo syttyy Täsmälleen sama vika kuin monet muut kirj...
Tästä oli apual (0)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen