Andersson08-07-2020 Tuo on paha ongelma. Missä Helkaman vastaus viipyy?
Tästä oli apual (6)
Matti Meikäläinen02-06-2021 Hana auki? Vanha viestiketju mutta sain koneen käytettynä tyttäreltä, näppärä ja toimii ok, mutta tuo käynnistyksen aloitus on joskus monen painalluksen takana. Käytän pitemmällä aikavälillä vähän huuhdeltuja/kansi kiinni kosteita astioita varten puolitäyttöä, sen kanssa joutuu vähän kikkailemaan että kone alkaa toimimaan. Riittävän pitkä painallus napeista, yrittää käynnistyä mutta toimii sitten kuitenkin. On näppärä ja tekee puhdasta jälkeä ellen jättänyt liikaa ruoantähteitä kuivumaan.
Tästä oli apual (6)
Tästä oli apual (0)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen