Home > Siemens VSQ5X1230 Pölynimuri > minulla on ollut pölynimuri vasta 1 vuoden ja kaapelia ei voi enää vetää ulos ????on solmittu s...
Tästä oli apual (2) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen