Kysymys: Hei Termostaatti on irrotettu vastaanottimesta. Yhteyden muodostamistoimenpiteen lopussa näyttöön tulee viesti Receive error 01. Sitten kello vilkkuu kotelossa. Kun napautan I, vastaanotin poissa -viesti tulee näkyviin. Mitä voin tehdä ? Tämä on malli REV24RF. kiitos paluustasi

Tästä oli apual (41) | Pyysi Siemens REV24RF Termostaatti
flog 29-01-2023
Minulla on sama ongelma !!!

Tästä oli apual (33) (Googlen kääntämä)
BIGO 19-11-2024
Siemens REV24RF -termostaatin kello vilkkuu. Mitä tehdä?

Tästä oli apual (22) (Googlen kääntämä)

Kirjoita vastaus tähän kysymykseen