Home > Korona Profi Med Henkilövaaka > Omistan PROFI-Med-vaa'an. Lyhyen napautuksen jälkeen "LO" ilmestyi näytölle yhden sekunnin ajan....
Kysymys: Omistan PROFI-Med-vaa'an. Lyhyen napautuksen jälkeen "LO" ilmestyi näytölle yhden sekunnin ajan. Sillä välin ei ole enää mainoksia. Tarkoittaako se, että paristot ovat tyhjiä?
Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen