Kysymys: Omistan PROFI-Med-vaa'an. Lyhyen napautuksen jälkeen "LO" ilmestyi näytölle yhden sekunnin ajan. Sillä välin ei ole enää mainoksia. Tarkoittaako se, että paristot ovat tyhjiä?

Tästä oli apual (0) | Pyysi Korona Profi Med Henkilövaaka
Manuall 22-02-2019
Kyllä, lähes kaikissa tapauksissa tämä tarkoittaa, että akku on melkein tyhjä.

Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)

Kirjoita vastaus tähän kysymykseen