Home > OBH Nordica 6572 Leipäkone > Hei. Minulla on k.o. leipäkone. Sen hammashihna on kulunut rikki. Saako siihen uuden?
Tästä oli apual (9)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen