Home > Denver WCT-9000WLAN Action-kamera > Käyttöohjeet ovat erittäin huonot, vaikka voin ottaa kuvia älypuhelimella, kun avaan kameran ja...
Kysymys: Käyttöohjeet ovat erittäin huonot, vaikka voin ottaa kuvia älypuhelimella, kun avaan kameran ja asetan liukukytkimen testiasentoon ja painan sitten WiFi-painiketta. Mutta miksi minun pitää avata kamera kun on kaukosäädin???
() |
Pyysi Denver WCT-9000WLAN Action-kamera
Tästä oli apual (4) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen