Home > E-Way E-250 MAX Sähköpotkulauta > kyllä minun e-way e-250 max ei käynnisty, se vilkkuu hetken ja sammuu ja minulla on ollut se...
Tästä oli apual (21) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen