Kysymys: kyllä ​​minun e-way e-250 max ei käynnisty, se vilkkuu hetken ja sammuu ja minulla on ollut se vain noin 2 viikkoa.

Tästä oli apual (15) | Pyysi E-Way E-250 MAX Sähköpotkulauta
Christer 04-07-2023
sama kuin edellinen omistaja: e-way E-250 MAX vilkkuu hetken ja sammuu sitten! akku oli ladattu täyteen!

Tästä oli apual (21) (Googlen kääntämä)

Kirjoita vastaus tähän kysymykseen