Home > Logitech MK220 Näppäimistö > Hei, voisiko joku kertoa minulle, miten @-symboli tehdään Logitech MK220 -näppäimistöllä. Kiit...
Kysymys: Hei, voisiko joku kertoa minulle, miten @-symboli tehdään Logitech MK220 -näppäimistöllä. Kiitos etukäteen.
() |
Pyysi Logitech MK220 Näppäimistö
Tästä oli apual (7) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen