Kysymys: Hei. Minulla on "F08"-vika syklin lopussa. Painoin "J" peruutuspainiketta yli 3 sekuntia, kuten asiakirjoissa on ilmoitettu, valo ei pala ja kone on lopettanut toimintansa. Ongelma alkaa uudelleen jokaisen syklin yhteydessä. Mitä tehdä ? Kiitos.

Tästä oli apual (1) | Pyysi Whirlpool AWOD 4830 Pesukone
Mouss 18-12-2022
Hei. Minulla on "F08"-vika syklin lopussa. Painoin "J" peruutuspainiketta yli 3 sekuntia, kuten asiakirjoissa on ilmoitettu, valo ei pala ja kone on lopettanut toimintansa. Ongelma alkaa uudelleen jokaisen syklin yhteydessä. Mitä tehdä ? Kiitos.

Tästä oli apual (14) (Googlen kääntämä)

Kirjoita vastaus tähän kysymykseen