Home > Ventus W177 Sääasema > Sademittari on muutettu tuumiksi, vaikka minulla ei ole tätä vaihtoehtoa. käsikirja. Näen, että...
Kysymys: Sademittari on muutettu tuumiksi, vaikka minulla ei ole tätä vaihtoehtoa. käsikirja. Näen, että tällainen painike on brittiläisessä versiossa. Mitä voin tehdä palatakseni mm: ään
() |
Pyysi Ventus W177 Sääasema
Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)
Kirjoita vastaus tähän kysymykseen