Kysymys: Sademittari on muutettu tuumiksi, vaikka minulla ei ole tätä vaihtoehtoa. käsikirja. Näen, että tällainen painike on brittiläisessä versiossa. Mitä voin tehdä palatakseni mm: ään

Tästä oli apual (25) | Pyysi Ventus W177 Sääasema
Per Ole Frantsen 23-07-2025
Sama ongelma. Sademittari muuttuu mm: stä tuumaan.

Tästä oli apual (0) (Googlen kääntämä)

Kirjoita vastaus tähän kysymykseen