Paineenrajoitusventtiilistä tulee vettä, onko se normaalia?
"Kyllä, kattila on paineastia. Kun paine nousee liian korkeaksi, kattila laskee sitä päästämällä vettä paineenalennusventtiilin läpi. Kattilan asentajan olisi pitänyt asentaa oikea viemäröinti."
Tästä oli apual (597)
Cees van der Haven 08-12-2025
Ariston VLS EVO 100 EU
vastaa | Tästä oli apual (5)
Ariston VLS EVO 100 EU
vastaa | Tästä oli apual (5)


DO-3710
vastaa | Tästä oli apual (50)(Googlen kääntämä)