Paineenrajoitusventtiilistä tulee vettä, onko se normaalia?

"Kyllä, kattila on paineastia. Kun paine nousee liian korkeaksi, kattila laskee sitä päästämällä vettä paineenalennusventtiilin läpi. Kattilan asentajan olisi pitänyt asentaa oikea viemäröinti."

Tästä oli apual (597)

和田泰博 25-08-2024
DO-3710
Varoventtiilistä tulee jatkuvasti vettä. Onko tämä vika paineventtiilissä? Kun nostan varoventtiiliä, kuumaa vettä tulee ulos, ja kun lasken sen, se pysähtyy, mutta sen jälkeen vettä tulee edelleen ulos.

vastaa | Tästä oli apual (50)(Googlen kääntämä)
Cees van der Haven 08-12-2025
Ariston VLS EVO 100 EU
Onko säiliössä ylivuotoventtiilin lisäksi turvalaite?

vastaa | Tästä oli apual (5)(Googlen kääntämä)