Ostin uuden viinikaapin, voinko käynnistää sen heti?

"Ei, viinikaapin on oltava pystyasennossa vähintään 4 tuntia, ennen kuin se voidaan käynnistää. Tämä johtuu siitä, että jäähdytysnesteen on laskeuduttava."

Tästä oli apual (186)

Guy Pierrot 04-11-2024
Cave avin Haier. Wins Cellar
Täytin sen (uuden) viinikellarini pulloilla, asetin lämpötilaksi 13, mutta silti lukee 22, miksi? KIITOS

vastaa | Tästä oli apual (17)(Googlen kääntämä)
Geir Lofthus 14-04-2025
Elviras CWC2080S
On yhdistänyt kaappi virtaan. Vastaanottaa viestiä näytössä. Mitä se tarkoittaa?

vastaa | Tästä oli apual (0)(Googlen kääntämä)