Ostin uuden viinikaapin, voinko käynnistää sen heti?
"Ei, viinikaapin on oltava pystyasennossa vähintään 4 tuntia, ennen kuin se voidaan käynnistää. Tämä johtuu siitä, että jäähdytysnesteen on laskeuduttava."
Tästä oli apual (186)
Geir Lofthus 14-04-2025
Elviras CWC2080S
vastaa | Tästä oli apual (0)
Elviras CWC2080S
vastaa | Tästä oli apual (0)


Cave avin Haier. Wins Cellar
vastaa | Tästä oli apual (17)(Googlen kääntämä)