Ostin uuden pakastimen, voinko käynnistää sen heti?
"Ei, pakastimen on seisottava pystyasennossa vähintään 4 tuntia, ennen kuin se voidaan käynnistää. Tämä johtuu siitä, että jäähdytysnesteen on laskeuduttava."
Tästä oli apual (812)
Percy Åkerström 27-11-2025
Wasco 31LHVID
vastaa | Tästä oli apual (10)
Wasco 31LHVID
vastaa | Tästä oli apual (10)
MARTI DUHANIČ 22-03-2025
GORENJE FN619EAXL6
vastaa | Tästä oli apual (10)
GORENJE FN619EAXL6
vastaa | Tästä oli apual (10)
Lubica Hroncová 03-06-2025
GORENJE ADVANCED FN 619DAXL6
vastaa | Tästä oli apual (4)
GORENJE ADVANCED FN 619DAXL6
vastaa | Tästä oli apual (4)
Raati-Masa 20-10-2025
Uusi FB 3191 gram arkkupakastin
vastaa | Tästä oli apual (1)
Uusi FB 3191 gram arkkupakastin
vastaa | Tästä oli apual (1)
burguiere 20-10-2025
liebher
Tästä oli apual (7)
liebher
Tästä oli apual (7)


DAYA DCP100SH4WF1
vastaa | Tästä oli apual (34)(Googlen kääntämä)