Ostin uuden pakastimen, voinko käynnistää sen heti?

"Ei, pakastimen on seisottava pystyasennossa vähintään 4 tuntia, ennen kuin se voidaan käynnistää. Tämä johtuu siitä, että jäähdytysnesteen on laskeuduttava."

Tästä oli apual (812)

Marco Costa 24-04-2024
DAYA DCP100SH4WF1
Hyvää huomenta, onko normaalia, että rintapakastin pysyy päällä kymmenen minuuttia ja sammuu sitten ja käynnistyy uudelleen kymmenen minuutin kuluttua? Kiitos

vastaa | Tästä oli apual (34)(Googlen kääntämä)
Percy Åkerström 27-11-2025
Wasco 31LHVID
Pieni pakastin, mutta sopii minulle. Kytkein johdon, mutta se on täysin äänetön, en tiedä onko se päällä vai pois päältä, eikö valoa osoita, että se on päällä?

vastaa | Tästä oli apual (10)(Googlen kääntämä)
MARTI DUHANIČ 22-03-2025
GORENJE FN619EAXL6
Selitä, miksi ovenäytön lämpötila ei näy. Zmzolec on mukana. Pyydän vastausta. Terveisiä Martin Duhanic

vastaa | Tästä oli apual (10)(Googlen kääntämä)
Lubica Hroncová 03-06-2025
GORENJE ADVANCED FN 619DAXL6
Tänään minut toimitettiin yllä olevan tuotemerkin pakastimeen, kysyn miksi Käyttöohjeita ei ole liitetty. Ohjeet on liitettävä kuten Muut laitteet ja myös Slovakissa minulla on ongelma asettaa pakastin juoksuun ilman ohjeita. Olisi aiheellista muistaa vanhemmat ihmiset, joilla ei ole Tietojen saatavuus. Hroncová

vastaa | Tästä oli apual (4)(Googlen kääntämä)
Raati-Masa 20-10-2025
Uusi FB 3191 gram arkkupakastin
Ensikäynnistys tänään. Kaikki muu toimii mutta kannen imu" ei toimi. Tiiveys. Pumppu ei käynnisty. Kiitos etukynteen avusta

vastaa | Tästä oli apual (1)
burguiere 20-10-2025
liebher
36 tunnin sammutuksen jälkeen en saa pakastimeni takaisin päälle. Miten se tehdään?

Tästä oli apual (7)(Googlen kääntämä)