Ostin uuden jääkaapin, voinko käynnistää sen heti?
"Ei, jääkaapin on seisottava pystyasennossa vähintään 4 tuntia, ennen kuin se voidaan käynnistää. Tämä johtuu siitä, että jäähdytysnesteen on laskeuduttava."
Tästä oli apual (495)
"Ei, jääkaapin on seisottava pystyasennossa vähintään 4 tuntia, ennen kuin se voidaan käynnistää. Tämä johtuu siitä, että jäähdytysnesteen on laskeuduttava."
Tästä oli apual (495)
INDESIT BAAN 33VP S/N902161088
vastaa | Tästä oli apual (10)(Googlen kääntämä)