Ostin uuden jääkaapin, voinko käynnistää sen heti?

"Ei, jääkaapin on seisottava pystyasennossa vähintään 4 tuntia, ennen kuin se voidaan käynnistää. Tämä johtuu siitä, että jäähdytysnesteen on laskeuduttava."

Tästä oli apual (495)

Maria Káčeriková 19-07-2024
INDESIT BAAN 33VP S/N902161088
Hyvää päivää, siirrettiin jääkaappia ja pakkasessa on jo 6 astetta ja pakastimessa 18 astetta ja vihreät ja oranssit valot vilkkuvat edelleen...se on ollut päällä klo 18.00 lähtien. Aina kun se saavutti nämä lämpötilat, valot lakkasivat vilkkumasta. Ilmoita, jos toiminnassa on toimintahäiriö. No kiitos. Káčeriková

vastaa | Tästä oli apual (10)(Googlen kääntämä)