Mikroaaltouuni pitää melua, vaikka se olisi valmis. Onko tämä normaalia?

"Kyllä, tämä on normaali ääni. Puhallin jäähdyttää mikroaaltouunin käytön jälkeen. Kesto riippuu siitä, kuinka kauan mikroaaltouuni on toiminut."

Tästä oli apual (1176)

大川 孝雄 06-07-2024
日立電子レンジmro-ms7
Tähän asti jäähdytyspuhallin on toiminut vain, kun tuotetta oli käytetty pitkään, mutta viime aikoina jäähdytyspuhallin on alkanut toimia, vaikka tuotetta olisi käytetty vain lyhyen aikaa. Onko jotain vialla? ole hyvä ja kerro minulle.

vastaa | Tästä oli apual (74)(Googlen kääntämä)
Németh Dorka 05-11-2023
AEG MFD2025S-M
Mikroaaltouunista kuuluu usein outoa kolinaa, kun sitä ei käytetä, kun ovi on kiinni, kuten silloin, kun hehkulamppu palaa. Mikä voi olla ongelmana? Voiko sitä käyttää näin?

vastaa | Tästä oli apual (48)(Googlen kääntämä)
Bo A. R. Edlund 13-10-2025
Blomberg MKE3143Z, Inbyggnadsmikro
Yritti käyttää uunia ohuiden pannukakkujen lämmittämiseen, jotka asetettiin levylle ja asetettiin uuniin. Pankkikakkujen päälle asetettiin muovinen kansi (jota oli käytetty vanhemmassa mikroaaltouunissa) ja uuni aloitettiin. Noin 3 minuutin lämmityksen jälkeen yläosa "katosi" katosi muovipeitteen ja syntyi suuri reikä, joten kaikki keskeytyi ja pannukakut heitettiin! Kysymykset: 1. Eikö sinun pitäisi käyttää muovisia korkkeja tässä mikroon? 2. miten Tee sitten lämmittää noin 200 g ohuita pannukakkuja?

vastaa | Tästä oli apual (2)(Googlen kääntämä)
山内 寛男 06-11-2024
mro‐sf6
Vaikka käyttäisit sitä noin minuutin ajan, jäähdytysnäyttö tulee näkyviin, etkä voi käyttää sitä vähään aikaan. Onko sen käytössä ongelma?

vastaa | Tästä oli apual (2)(Googlen kääntämä)
JUAN NOGUERA ASENJO 13-12-2025
WHIRPOO MCP346/SL
Hyvää iltapäivää: Muutama päivä sitten ostin Whirlpool MCP346/SL -mikroaaltouunin El Corte Inglesistä ja ensimmäisestä päivästä lähtien, kun se on asennettu oikein lämmitettäessä kahvikuppia maidon kanssa, huomaan, että uuni pitää paljon ääntä. En tiedä onko se lautanen vai kahvikuppi, mutta on normaalia, että olen sijoittanut sekä tuen että lautasen täydellisesti. On aikoja, jolloin se ei kuulosta ja toisinaan kova ääni, kiitos, kuinka voin ratkaista tämän tapauksen.

vastaa | Tästä oli apual (1)(Googlen kääntämä)