Miele-kuivausrumpuni näytössä näkyy ”0”. Mitä se tarkoittaa?
"Näin käy, jos koneessa ei ole lainkaan pyykkiä tai pyykkiä on liian vähän, kun kone käynnistetään. Syynä voi olla myös se, että pyykki oli jo kuivaa, kun se laitettiin koneeseen. Ohjelman käyttäminen (lähes) ilman pyykkiä voi vahingoittaa konetta. Jos kyse ei ole tästä, ota yhteyttä valmistajaan."
Tästä oli apual (82)
HP von konigslow 30-07-2025
miele TED455WP
vastaa | Tästä oli apual (1)
miele TED455WP
vastaa | Tästä oli apual (1)
dieter Felten 05-04-2026
Miele T 233 C
vastaa | Tästä oli apual (0)
Miele T 233 C
vastaa | Tästä oli apual (0)
Franz Schenzer 20-09-2025
Miele Softwind A
vastaa | Tästä oli apual (0)
Miele Softwind A
vastaa | Tästä oli apual (0)


Miele 8164 WP
vastaa | Tästä oli apual (4)(Googlen kääntämä)