Kuunnellessani vauvaani kuulen selvästi hengityksen, mutta itkuhälytin ei anna minun kuulla tätä. Miksi niin?
"Tämä johtuu itkuhälyttimen herkkyydestä. Säädä asetukset herkkemmiksi ja ota hiljaisemmat äänet."
Tästä oli apual (374)
"Tämä johtuu itkuhälyttimen herkkyydestä. Säädä asetukset herkkemmiksi ja ota hiljaisemmat äänet."
Tästä oli apual (374)
You twist
vastaa | Tästä oli apual (0)(Googlen kääntämä)