Jos haluan pakastimen olevan kylmempi, pitäisikö minun valita korkeampi tai matalampi asetus?

"Useimmissa pakastimissa korkeampi asetus tarkoittaa, että kone jäähtyy kovemmin. Pienemmällä asetuksella kone jäähtyy vähemmän kovasti ja pakastimen lämpötila on korkeampi."

Tästä oli apual (2269)

Bruno 18-01-2024
Bosh gsp30420
Olisin halunnut nostaa pakastimeni lämpötilaa, koska se on nyt -24. Miten teen tämän? Voin säätää sen alhaisempaan lämpötilaan. Kiitos jo etukäteen.

vastaa | Tästä oli apual (328)(Googlen kääntämä)
Birnbaum Petra 18-01-2024
Elcold Truhe
Laita rintakehä viileämpään paikkaan.

Tästä oli apual (0)(Googlen kääntämä)
Tess 07-10-2023
Beko F60312NE
Lämpötila ulkona on -11 kuinka nostan lämpötilan -18:aan ja kuinka lopetan silmäniskujen ja 9f ja 52 näyttämisen

vastaa | Tästä oli apual (202)(Googlen kääntämä)
Hasler Gertrud 07-10-2023
Novartis TF 117-IB
Hei, pakastimessa on -11 ° haluan -18 °. Kuinka voin tehdä tämän ja minun on poltettava valo? Kiitos G. Hasler

Tästä oli apual (102)(Googlen kääntämä)
Liisa Sirviö 15-05-2024
Whirlpool 6th sense A++Class no frost
Hei! Pakastinkaappi on käynnissä mutta lämpötila on +5 astetta.Ei kylmene ollenkaan. Näytössä on kuitenkin -18 astetta.En tiedä kuinka vanha pakastin on kun se on jäänyt edelliseltä asukkaalta. Mistä pitää painaa että alkaa pakastamaan.

vastaa | Tästä oli apual (172)
Josep 28-10-2023
Baukner modelo de 1993 congelador
Vihreä valo ei syty

vastaa | Tästä oli apual (152)(Googlen kääntämä)
Jessica Pantoja 02-03-2024
Ec155ubgw/220/50
Hei hyvä!!! Minulla on ollut pakastin useita vuosia enkä ole koskaan muuttanut voimakkuutta, muutama kuukausi sitten vein sen toiseen taloon, jätin sen siirtämättä 1 päiväksi ja seuraavana päivänä laitoin sen pistorasiaan, nyt se jäätyy liikaa jopa Jos muutan voimakkuutta, voiko joku opastaa minua, mitä tehdä, jotta mikä estää jäätymisen niin paljon?

vastaa | Tästä oli apual (144)(Googlen kääntämä)
Vande 28-03-2024
Électrolux LYB1AF8WO
Kuinka käyttää keskikylmiä ja kylmempiä näppäimiä

vastaa | Tästä oli apual (98)(Googlen kääntämä)
Fleury 22-02-2024
Aya aca160w
On 3 asentoa 1 min o/ mid o/ ja 3 o max I mutta min ja se tekee jääpaloja vaikeaksi sulkea ovea vähintään kerran kuukaudessa, joudun poistamaan jään miksi

vastaa | Tästä oli apual (76)(Googlen kääntämä)
Jean. Luc 22-02-2024
Hotpoint ARISTON7522HW2
Kuinka laskea lämpötilaa

Tästä oli apual (88)(Googlen kääntämä)
Hasler 22-02-2024
NOVAMATIC TF 117-IB
Snaingin jälkeen pakastimeni näyttää vain -11 °. Kuinka saan - 18 °. Ja hänen täytyy loistaa valheet? Kiitos

Tästä oli apual (20)(Googlen kääntämä)
Bryan Bilton 22-02-2024
Logic chest freezer
Siinä sanotaan, että lämpötilan tulisi olla valitsimen puolivälissä

Tästä oli apual (7)(Googlen kääntämä)
Tomolák Józsefné 14-11-2024
CandyCHAE 2002E
Toivotan sinut tervetulleeksi Kuinka voin muuttaa pakastimen lämpötilaa tässä mallissa? Se on -18, vaikka painan + tai - turhaan. Kiitos

vastaa | Tästä oli apual (58)(Googlen kääntämä)
Vande 28-03-2024
Electrolux LYB1AF8WO
Kuinka kauan pakastimeen kytkemisen jälkeen voit ladata sitä?

vastaa | Tästä oli apual (53)(Googlen kääntämä)
Tess 07-10-2023
Beko F60312NE
Lämpötila on alhainen kuinka paneeli kiinnitetään ulkopuolelle

vastaa | Tästä oli apual (24)(Googlen kääntämä)
Jeanette Å 21-01-2025
Elektro Helios FG 1280
Ohjeita/opasta ei löydy

vastaa | Tästä oli apual (19)(Googlen kääntämä)
claude prade 15-08-2024
Congélateur encastrable, 7 tiroirs, Hotpoint - Ariston No frost Classe A+
Laitoin juuri ruokaa pakastimeen ja se piippaa. Kuinka ratkaista tämä ongelma!

vastaa | Tästä oli apual (15)(Googlen kääntämä)
martti reinikka 27-02-2025
samsung RZ80HFWW
Sähkökatko talossa. Pakastin kaappi rupes vilkkumaan. Miten saan palautettu oikeat säädöt?

vastaa | Tästä oli apual (13)
Villa 05-02-2026
Mio star HSH 115 AA
Voisitteko kertoa minulle, kuinka voin nostaa pakastimeni lämpötilaa, joka on tällä hetkellä -24 ja haluaisin sen olevan -19. Kiitos tiedoistasi

vastaa | Tästä oli apual (7)(Googlen kääntämä)
Daniel Claudel 15-05-2026
Hotpoint / Ariston
Hei, en ymmärrä, että pakastimeni on 2000 ja 4 alalokeroa eivät jäädy, mutta 3 yläreunasta jäätyy normaalisti. L0 Pyydän apua, kiitos.

vastaa | Tästä oli apual (1)(Googlen kääntämä)
Faruk akılli 23-03-2025
Hotpoint Ariston derin dondurucu
Onko pakastin muuntamaan viileämmäksi kumppaniksi

vastaa | Tästä oli apual (0)(Googlen kääntämä)
syed faiz mohammad 27-10-2024
samsung RZ90EESW
PCB:stä DA41-00757A ei löydy 220v inverttorikompressorille. kompressori ei voi käynnistyä, neuvokaa ystävällisesti Saudi-Arabiasta Engr. syed faiz mohd Roma lääketieteellinen ryhmä [email protected]

vastaa | Tästä oli apual (0)(Googlen kääntämä)